مقالات نگهداری کالا

5 نکته برای خرید قفسه راک

خرید قفسه راک
خرید قفسه راک  

خرید قفسه راک

قفسه بندی انبار مورد استفاده می تواند گزینه بسیار خوبی برای کاهش هزینه های بهینه سازی، نوسازی یا انبار جدید باشد. برای این که کل سیستم قفسه راک مورد استفاده را جمع کنید یا پک استفاده شده را به سیستم فعلی خود اضافه کنید، مطمئن شوید که بدون هیچ مشکلی خرید قفسه راک برای انبار شما متناسب خواهد بود. نکته: درباره انتخاب قفسه انبار مناسب جهت  قفسه بندی انبار خود بیشتر بدانید. بهره برداری و استفاده از انبار با حفظ کیفیت و کارایی بالا در حالی به وجود می آید که بتوانیم هزینه ها را به حداقل برسانیم. به همین منظور استفاده از تجهیزات انبارداری به صورت معقول و کارا اهمیت بالایی دارد. تجهیزاتی که بتوانند در عملیات انبارداری و ذخیره سازی محصولات به خوبی عمل کنند، در واقع می توان انتظار داشت که سود بیشتری داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله سعی گردیده است که در مورد نحوه خرید قفسه راک و مواردی که در خرید قفسه راک باید در نظر بگیریم را به تفصیل بیان کنیم. و همچینین برای راهنمایی های دقیق تر از انتخاب برای خرید قفسه راک انبار خود می توانید با کارشناسان اوژن سیستم جهان در ارتباط باشید. اگر قصد ارتقاء، نوسازی و ساخت یک انبار جدید را دارید، با صرفه جویی در هزینه با پیاده سازی و نصب قفسه راک استفاده شده به شما این امکان را می دهد که هزینه کلی پروژه را کاهش دهید یا پس انداز خود را در سایر جنبه های شرکت یا پروژه های دیگر سرمایه گذاری کنید. تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید قفسه راک استفاده شده را می توان به یک فرآیند پنج مرحله ای تقسیم کرد.   درباره تفاوت قفسه پالت و  قفسه پالت اتوماتیک  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

5 نکته برای خرید قفسه راک

قفسه های راک با امکان استفاده بهتر از فضای موجود، کارایی عملیات انبار را بهبود می بخشند. انبار مجهز به قفسه راک به مدیران انبار کمک می کند تا از فضای عمودی، استفاده بهتری داشته باشند زیرا می توانند مواد و محصولات موجود در انبار را در قفسه های بلند و بدون خطر ذخیره کنند. قفل کردن پالت ها روی هم همچنین انبارها را مرتفع تر می کند که باعث افزایش کارایی می شود و به جلوگیری از جابجایی کالاها کمک می کند. استفاده مداوم از قفسه ها برای ذخیره سازی باعث افزایش راندمان زمان انتخاب و از بین بردن فضای انعطاف پذیر می شود. درباره تفاوت قفسه ایزی راک  و قفسه ایزی راک ریلی  شرکت اوژن بیشتر بدانید. تنها اشکال موجود در انبار قفسه پالت راک، هزینه بالای خرید جدید است. به همین دلیل است که بسیاری از اپراتورها یا مسئولین خرید کاردان و دانا، قفسه های راک پالت مورد استفاده در انبار را خریداری می کنند.  

1-نیازهای خود را تعیین کنید

به قفسه راک مورد نیاز در انبار خود نگاهی بیندازید. چقدر می توانید برای آن هزینه کنید؟ چه مقدار حجم در داخل و از طریق انبار پیش بینی می کنید؟ چه نوع نیازهای ذخیره ای را پیش بینی می کنید؟ دانستن اینکه به چه میزان فضای قفسه راک نیاز خواهد بود، تأثیر عمده ای بر میزان هزینه شما در خرید قفسه راک خواهد داشت. اگر مطمئن نیستید، اکثر شرکت های تولید کننده قفسه انبار نیز می توانند در طراحی انبار برای خرید قفسه راک به شما کمک کنند و تعیین کنند که قفسه انباری که برای انبار شما متناسب است چه نوع قفسه ای است و بهترین نقشه و طراحی را به شما ارائه دهند.  

2-از شرکت هایی که در نزدیکی شما قفسه راک می فروشند، خرید کنید

قبل از خرید قفسه راک، باید شرکت هایی که تولید کننده قفسه راک هستند را پیدا کنید. این شرکت ها را می توان از طریق جستجوی گوگل یا با استفاده از لیست های محلی نزدیک به کسب و کار شما، پیدا کرد. استفاده از یک شرکت محلی منجر به کاهش هزینه حمل و نقل خواهد شد. برای یافتن بهترین معامله، لیستی از شرکت های موجود در منطقه خود ایجاد کرده و قیمت گذاری آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. درباره تفاوت  پانل راک و پانل راک ریلی  و  پانل راک ریلی اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

3-برای مقایسه قیمت با فروشندگان تماس بگیرید

زمانی که لیست شرکت های تولید کننده قفسه راکی را که در منطقه شما هستند را جمع آوری کردید، اکنون زمان آن رسیده است که برای اطلاع از قیمت، استعلام قیمت و هر گونه تخفیف با آنها تماس بگیرید. روی این مسئله به اندازه کافی تمرکز کنید تا بتوانید تصمیم را آسان تر کنید، اما نه به اندازه ای که انتخاب چندانی برای خود باقی نگذارید.    

4-محصولات ارائه شده را بازرسی کنید

استفاده از تجهیزات می تواند با شرایط متنوعی روبرو شود بنابراین مطمئن شوید که قفسه راکی را که انتخاب کرده اید تمامی شرایط شما را فراهم کرده باشد. در صورت امکان، قفسه راک خود را بازرسی كنید تا مطمئن شوید كه متناسب با نیاز شما بوده و به گونه ای است كه ایمن باشد. مواقعی وجود خواهد داشت که شما نمی توانید شخصاً قفسه راک را مورد استفاده قرار دهید. در این موارد از فروشنده قفسه راک تقاضا کنید که از زوایای مختلف تصاویر با وضوح بالا برای شما ارسال کنند. همچنین مقاله اندازه گیری قفسه پالت راک را مطالعه کنید.

5- خرید نهایی را انجام دهید

این امر به دو چیز نیاز دارد: مذاکره در مورد بهترین معاملات ممکن و مذاکره در مورد تحویل پک مورد استفاده شما در انبار مذاکره در مورد این معامله مستلزم بحث در مورد روش ها و شرایط پرداخت (نقدی ، چکی ،پیش پرداختی و غیره) خواهد بود. مذاکره در مورد تحویل، مستلزم بحث در مورد تاریخ های تحویل احتمالی برای قفسه های راک استفاده شده با فروشنده و سپس توافق در مورد اینکه با چه وسیله ی حمل و نقلی ارسال صورت گیرد، نحوه ی چیدن محصولات در قفسه راک خود همیشه گزینه ای برای صرفه جویی در هزینه است. اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا منبع: www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *