مقالات بایگانی اسناد

برنامه های آموزش و توسعه برای بهره مندی از کارمندان شرکت

آموزش کارکنان اداری

 

آموزش کارکنان اداری

 

آموزش کارکنان می تواند سال ها تجربه را به مجموعه مهارت های شخصی بیفزاید و هم به افراد و هم به شرکت ها رشد مورد نظر خود را بدهد. بهترین برنامه های آموزشی شرکتی هم به نفع اعضای تیم است و هم به نفع صاحبان مشاغل است.

همانطور که هنری فورد، بنیانگذار شرکت فورد موتور و رهبر تجارت گفت:

” بدتر از اینکه کارمندان را آموزش دهید و بعد اخراج کنید این است که به آن ها آموزش ندهید و اجازه دهید که آنجا بمانند.”

درباره عملکرد بایگانی ریلی  بیشتر بدانید.

حداکثر استفاده از استعدادهای داخلی، یک استراتژی تجاری هوشمند به منظور صرفه جویی در هزینه های استخدام و کوچک شدن گردش مالی است. در نهایت شرکت ها با کارمندانی روبرو می شوند که می خواهند در شغل خود بمانند و همچنین در شغل خود رشد بهتری دارند. این واقعاً یک سناریو برنده است.

 

مزایای برنامه های آموزشی شرکتی
آموزش ارتباط تیمی
عادت موثر برای کار از راه دور
همکاری پویا برای تیم آموزش
آموزش ارزیابی DiSC و کشف سبک کاری شما
مهارت ارائه تأثیرگذار
مبانی مربیگری
حل تعارض
تصمیم گیری مطمئن
هوش هیجانی
سبک رهبری وضعیتی
رهبری معتبر
مدیریت زمان عملی
قدرت مذاکره
مبانی مدیریت عملکرد
درگیری فعال کارمندان
جلسه موثر
بازخورد بازده و عملکرد
فروش سریع
تیم راهبردی با قدرت یافتن
کشف خود با مایرز-بریگز
ایجاد رسالت، چشم انداز و ارزش ها

درباره تفاوت کمد بایگانی و کمد بایگانی ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

این برنامه ها می توانند، معیارهای عملکردی را که می خواهید هدف قرار دهید، خواه قصد دارید چالش ها را برطرف کنید یا اهداف گسترده را برآورده کنید.

بهبود ماندگاری، صرفه جویی در شرکت ها در هزینه های هنگفتی که ممکن است برای گردش مالی به هدر رود. (به هر حال، چه کسی می خواهد شرکتی را ترک کند که فرصت های زیادی برای توسعه حرفه ای فراهم می کند؟
فقط با شرکت در برنامه، به کارمندان کمک کنید تا مهارت های ارتباطی و همکاری و سایر مهارت های نرم را که برای کل شرکت مزایایی دارد، توسعه دهند.
با استفاده از تیم های فروش بالاتر و کارآیی بیشتر، سود و منفعت خود را افزایش دهید. به شرکت ها کمک کنید تیم های اجرایی را با استعدادهای داخلی آموزش دیده برای برتری در نقش های خاص پر کنند.
با پرورش خودکارآمدی در کارمندان انگیزه ایجاد کنید، که به نوبه خود می تواند به آنها اطمینان دهد که عملکرد بهتری دارند.
آیا شما آماده اید که ببینید یک برنامه آموزش ساختاری شرکتی چگونه می تواند به سود اهداف شما باشد؟

درباره تفاوت کمد کتابخانه و کمد کتابخانه ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

1- آموزش ارتباط تیمی

آموزش ارتباط تیمی به کارمندان کمک می کند تا طیف کاملی از نقاط قوت را به منظور همکاری و هم تیمی بهتر ایجاد کنند. یک مجموعه مهارت ارتباطی قوی، موفقیت کلی را پایه ریزی می کند. سطح خریدی را که با ایده کسب خواهید کرد تعیین می کند. به شما کمک می کند سخنرانی هایی که طنین انداز هستند را ارائه دهید. این به شما کمک می کند ایمیل هایی ارسال کنید که از بهم ریختگی ناشیانه جلوگیری کند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

این آموزش تعاملی، کارکنان را قادر می سازد تا ارتباطات بی نقص و تمام مزایای همراه آن را داشته باشند. آنها قادر خواهند بود بر حل تعارض تسلط یابند، ایمیل ها و پیام های واضحی ارسال کنند و از تکنیک های کلامی و غیرکلامی برای بهبود نحوه دریافت و همچنین ایده های دیگران استفاده کنند.

درباره کمد کشویی بایگانی  شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

این آموزش تیم سازی را در کل سازمان تقویت می کند. با برقراری ارتباطات بین المللی با پروژه های اصلی، شرکت ها مزایای قابل توجهی در بهره وری، حل مسئله و حتی تعامل خواهند دید. کارفرمایان معمولاً نیازی به پیگیری یا بررسی پروژه ها ندارند، زیرا می دانند تیم هایشان به طور موثر با هم کار می کنند.

 

2- عادت های موثر برای کار از راه دور

کار از راه دور و انجام چنین کاری به خودی خود یک مهارت است. آموزش در این زمینه جنبه های تاکتیکی و فنی بهره وری از راه دور را پوشش می دهد و همچنین شامل استراتژی های احساسی و سلامتی است که کارکنان می توانند برای جلوگیری از فرسودگی شغلی، حفظ تمرکز و تعادل کار و زندگی خود در مواقعی که کار در وسط همه چیز اتفاق می افتد، اهرم فشار کنند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

آموزش مهارت در کار از راه دور، آنچه را که برای کارایی و ارتباط در حین کار دور از دوستان و همکاران به کارکنان نیاز دارند، به کارمندان می دهد. این به کارمندان کمک می کند تا بر حواس پرتی، ناامیدی و اضطراب غلبه کنند که در غیر این صورت آنها را از انجام بهترین کار منع می کند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

وقتی کارمندان تحت این نوع آموزش ها قرار بگیرند، شرکت ها افزایش ناگهانی بهره وری از راه دور و کار تیمی با انعطاف پذیری برای مقاومت در برابر مسافت را احساس خواهند کرد.

 

3- همکاری پویا برای آموزش تیمی

آنها می گویند تنها چیزی که در زندگی ثابت است، تغییر است. این ضرب المثل در مورد پویایی تیم و همچنین در مورد هر چیز دیگری صدق می کند. دوره های آموزشی در مورد پویایی تیم، دانش و مهارت های لازم را برای پیمایش در پیچیدگی های تعاملات تیمی، با تمام تفاوت های ظریف، نوسانات و لرزش ها، به گروه ها می دهد. این آموزش آن عوامل به ظاهر انتزاعی را که برخی از تیم ها را قادر به برقراری ارتباط، همکاری بهتر می کند، قابل دسترس می کند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

این آموزش به کارمندان اجازه می دهد علاوه بر لذت کار با آنها، بلکه در واقع عضویت در یک تیم را نیز احساس کنند. همانطور که یاد می گیرند چگونه سبک های ارتباطی خود را تنظیم کنند و اعتماد به نفس ایجاد کنند، سرانجام می فهمند که چرا بعضی از افراد می گویند کار تیمی باعث می شود شما بقیه را بدانید.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

تلاش برای مداخله به منظور “اصلاح” تیم های ناکارآمد خسته کننده، گران و بی نتیجه است. با استفاده از این آموزش، شرکت ها به سادگی سرمایه گذاری اولیه می کنند و سپس در حالی که تیم ها به خوبی با هم کار می کنند و حتی توانایی حرکت در سرعت گیرهایی را که ظاهر می شوند را پشت سر می گذارند.

 

4- آموزش ارزیابی DiSC و کشف سبک کاری شما

این تجربه یادگیری کمی شبیه کلاس “روانشناسی کاربردی 101” است. این به دانش آموزان بینشی در مورد نتایج DiSC (تسلط، نفوذ، ثبات و وظیفه شناسی) خود را می دهد و تمام روش هایی را که سبک های کار منحصر به فرد آنها ممکن است بر تعاملات و روابط آنها تأثیر بگذارد، نشان می دهد. حتی ممکن است بتوانند سبک همکاران خود را حدس بزنند و توانایی پیش بینی نیازها مانند ذهن خوان ها را پیدا کنند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

دانش آموزان حقایق ساده ای در مورد خود می آموزند، مواردی که ممکن است تعجب آور یا حتی روشنگر باشند. کارکنان با مجهز بودن به این بینش تازه، بهتر می توانند استراتژی های کاری و ارتباطی خود را برای رسیدن به موفقیت خود برنامه ریزی کنند.

همچنین مقاله روش های ساماندهی کتابخانه محتوای سازمانی را مطالعه کنید.

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

آموزش کلاس در پروفایل های DiSC فقط به بینش فردی ارزیابی محدود نمی شود. همچنین به شرکت ها بینش پروفایل های ارائه شده در تیم های مختلف را می دهد. این به رهبران کمک می کند تا چالش ها را بهتر پیش بینی کرده و به طور بالقوه از توانایی های منحصر به فرد و فرصت های توسعه ای هر کارمند، قدردانی عمیق تری داشته باشند.

 

5- مهارت های ارائه تأثیرگذار

از فن، هنر ارائه موثر استفاده کنید. تمرین مدولاسیون صوتی مانند یک کاندیدای ریاست جمهوری، کار در مرحله مانند TEDtalker، برقراری ارتباط چشمی گرم مانند یک درمانگر، تمام این مهارت های اصلی ارائه و سایر موارد با آموزش صحیح در دسترس کارکنان خواهد بود.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارکنان در طول این آموزش بیش از مهارتهای ارائه مهارت می یابند. آنها اعتماد به نفس لازم را برای بلند شدن روی صحنه و خیره کردن جمعیت را به دست می آورند. آنها به جای فرار از فرصت های ارائه، آنها را در آغوش خواهند گرفت.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

این آموزش به شرکت ها خیال آسوده ای می بخشد که کارمندان در هر موقعیت از آنها با فضل، جذابیت و نوع تاثیری که همکاران، مشتریان و سرمایه گذاران را به خود جلب می کند، استقبال خواهند کرد.

 

6- مبانی مربیگری

چه ما قهرمان کوچک و چه یک ورزشکار دانشگاهی بوده باشیم، بیشتر ما داشتن آن مربی را که همه کارها را درست انجام می داد را به خاطر می آوریم. آنها می دانستند که چگونه می توانند به شما کمک کنند تا تکنیک های جدید را یاد بگیرید و همچنین بر بلوک های ذهنی که مانع شما می شوند، غلبه کنند. این آموزش به هر کسی کمک می کند تا به نوعی مربی، طوری به رهبر تبدیل شود که تیمش همیشه بخاطر بسپارد.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

هنگامی که رهبران این آموزش را می بینند، کارکنان بدون توجه به انتقادی، از نوع توجه رشد که اصلاح می شود، به دست می آورند. کارمندان بازخورد لازم را برای موفقیت واقعی دریافت می کنند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

از این آموزش، مشاغل یک سری رهبران را به دست می آورند که سبک های رهبری خود را درک می کنند و همچنین می دانند که چگونه این سبک ها را به کار بگیرند تا نوعی بازخورد مثبت و منفی ایجاد کنند که کارکنان را به موفقیت القا می کند و آنها را قادر می سازد.

 

7- حل تعارض

درگیری های ناشیانه در محل کار، گاهی ممکن است غیرقابل حل باشد و باعث کاهش بهره وری برای چند روز، نه هفته ها شود، به خصوص اگر طرفین درگیری معمولاً همکاری نزدیک داشته باشند. در حالی که برخی از افراد با این توانایی متولد می شوند، دیگران می توانند با آموزش برنامه ریزی شده این مهارت، توانایی حل تعارض را کسب کنند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

این آموزش به شما کمک می کند تا شکاف مهارت های بین فردی کارمندان را پر کنید، به آنها نشان می دهد که چگونه مسئولیت رفتارهای خود را بپذیرند، درگیری ها را تشخیص دهند و مشکلات را قبل از اینکه ناتوان کننده باشد برطرف کنند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

بهره وری از دست رفته و چرخش مالی دیگر نیازی به کابوس های کارفرمایان نیست. این آموزش به آنها این امکان را می دهد که اطمینان داشته باشند که کارکنان توانایی حل اختلافات خود را دارند بدون این که به منفجر شدگی های بزرگ برسند یا نیاز به مدیتیشن داشته باشند.

8- تصمیم گیری مطمئن

منتظر نمانید تا یک تصمیم مهم به گردن شما بیفتد بعد روش مورد نیاز برای انتخاب صحیح را بیاموزید، اقدام درست را انجام دهید. آموزش در تصمیم گیری متکی به تمرین و مدل سازی ذهنی عمیق است که فرآیند تصمیم گیری را شبیه سازی می کند و مراحل قابل اعتماد و فرآیندهای فکری لازم برای اطمینان خاطر داشتن تماس صحیح را نشان می دهد.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

تصمیم گیری در زمان واقعی، تنها بازخوردی که بیشتر افراد دریافت می کنند همراه با نتایج تصمیمات گفته شده است. اما اگر این بازخورد منفی باشد و تصمیم مهم باشد چه؟ از طریق این آموزش، کارمندان باید در یک محیط امن برای بازی بزرگ، تصمیماتی که می توانند برای همیشه شرکت ها و مشاغل آنها تأثیر بگذارند، آماده شوند. آنها دقیقاً مشخص خواهند كرد كه دفعه بعد كه تصمیمی در زندگی واقعی اتخاذ می شود، باید در چه مناطقی تمرکز كنید.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

رهبری موثر خواستار اعتماد و تفویض اختیار است. وقتی کارمندان مهارت لازم برای تصمیم گیری منظم و منطقی و آگاهانه را داشته باشند، شرکت ها می توانند با اطمینان تصمیمات بیشتری را به آنها بسپارند و می دانند که حتی لازم نیست در این کار شرکت کنند.

 

9- هوش هیجانی

سالهاست که از هوش هیجانی یا EQ به عنوان یک موفقیت مهم در موفقیت بین فردی نام برده می شود. برخی از تحقیقات عمیق حتی EQ را به عنوان محرک مهم عملکرد شغلی شناسایی کرده اند ، بیش از نیمی از عواملی را که در موفقیت شغلی فرد تأثیر می گذارد، تشکیل می دهد. با توجه به آموزش صحیح، هرکسی می تواند نمره EQ خود را از سطح متوسط ​​به “نبوغ” منتقل کند.

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

این آموزش هدیه رایگان خودآگاهی را به کارمندان می بخشد. آنها درک خواهند کرد که برای بهبود همدلی و حتی تنظیم رفتارهای خود به چه روشی نیاز دارند. آنها با ایجاد تغییرات مثبت در تعاملات روزمره، از همکاری و روابط نزدیک و معنادارتر لذت خواهند برد.

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

برخی از داده ها حاکی از آن است که افراد باهوش احساسی، عملکرد بهتری در کار دارند. با آموزش کارکنان برای داشتن هوش هیجانی بیشتر، شرکت ها به نوبه خود با عملکرد بهینه در تمام تیم ها و ادارات خود سود می برند.

در مقاله بعدی به 12 مورد دیگر خواهیم پرداخت و به طور مفصل آن ها را تشریح خواهیم کرد.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع: https://snacknation.com/blog/corporate-training-program/

www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *