مقالات بایگانی اسناد

اسناد دیجیتالی جایگزین اسناد کاغذی

اسناد دیجیتالی جایگزین اسناد کاغذی

اسناد دیجیتالی جایگزین اسناد کاغذی

 

تصور کنید هیچ قفسه یا فایل برای بایگانی اسناد وجود ندارد، هیچ نوع کاغذی، چنگال و پوشه ها با یکدیگر بسته نشده است. میزها مرتب و مرتب هستند و هیچ انبوهی از کاغذ روی میز و دیگر قسمتهای اتاق قابل مشاهده نیست. همه چیزهایی که ما نوشتن می کنیم استفاده از پد و قلم سبک وزن است.

درباره عملکرد بایگانی ریلی  بیشتر بدانید.

چقدر مردم با مشکلات استفاده از کاغذ مشارکت دارند؟ راه اندازی و ایجاد یک فرآیند شناخته شده به عنوان سیستم بایگانی و مدیریت دیجیتال و الکترونیکی یکی از مهمترین مراحل برای تحقق این رویا است. ممکن است بسیاری از فعالیت های مورد نیاز برای کاغذ را حذف کنید و فعالیت های این فرایندها را در نسخه های دیجیتال و الکترونیکی مدیریت و مدیریت کنید.

درباره تفاوت کمد بایگانی و کمد بایگانی ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

با استفاده از سیستم مدیریت اسناد یک فرصت جدید برای ذخیره اسناد و یا آرشیو فایل های دیجیتالی برای همه کاربران و کاربران محلی شبکه شرکت ایجاد می کند. یکی از مهمترین مزایای ایجاد یک سیستم مبتنی بر وب، بایگانی دیجیتال است. اسناد دسترسی سریع و آسان بدون محدودیت فضا برای افراد تعریف شده در سیستم است.

درباره تفاوت کمد کتابخانه و کمد کتابخانه ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

تحقیق انجام شده توسط IDC / Link در این مورد نشان می دهد که هزینه های چاپ و کپی فایل های بایگانی و اسناد معمولا 6 تا 12 درصد درآمد شرکت های سالانه را تشکیل می دهد که می تواند از طريق جامع مدیریت شود. هزینه های نگهداری برای سال های آینده.

 

همچنین مقاله کتابخانه دیجیتالی را مطالعه کنید.

یکی دیگر از مزایای مهم سیستم مدیریت اسناد دیجیتال و سیستم بایگانی برای ارائه رویا راه اندازی یک کسب و کار بدون کاغذ، افزایش بهره وری برای شرکت ها است. این بدان معناست که شرکت های سازمان یافته دیگر وقت تلف کردن و جستجوی فایل یا سند را تلف نمی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن این اسناد را پیدا می کنند، بنابراین دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای خدمت به مشتریان آسان تر و بهتر می شود. و این باعث افزایش رضایت مشتری از خدمات ارائه شده یا همکاری در اجرای پروژه های یک سازمان می شود.

درباره قفسه بایگانی کشویی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

بسیاری از شرکت ها و سازمان های قدیمی به سختی پیشرفت های تکنولوژیکی را پیش می برند، مقاومت زیادی در برابر حذف کاغذ از کسب و کار و محیط آنها، به عنوان نسل جدیدی از شرکت ها و سازمان ها، تصویر دیگری بر ذهن بسیاری از افراد تاثیر می گذارد ، به عنوان بسیاری از کسب و کار موفق کسب و کار دیجیتال در حال حاضر اسناد خود را ترجیح داده شده در روش های سنتی آرشیو اتاق. بنابراین، زیرساخت برای رویای دنیای کاغذ بدون کاغذ، به آرامی شکل می گیرد، و شاید اگر سرعت آن به سرعت مناسب باشد، می توان اقدامات موثرتری انجام داد.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *