مقالات بایگانی اسناد

چاپ رومیزی

چاپ رومیزی

چاپ رومیزی

 

پس از ورود کامپیوتر، صنعت چاپ محبوب شد. در این نوع انتشار، بسیاری از فرآیندهای انتشار عمومی مانند تایپوگرافی، طرح بندی، طراحی و چاپ با استفاده از رایانه و دستگاه های جانبی آن مانند صفحه نمایش، چاپگر، اسکنر و همچنین نرم افزار چاپی و گرافیکی انجام می شود. بر خلاف انتشار الکترونیکی، خروجی الکترونیکی آن خروجی الکترونیکی می تواند محصولات چاپی سنتی مانند کتاب ها و مجلات باشد. در نشر دسکتاپ، محتوا در ابتدا با استفاده از انواع مختلف نرم افزار ایجاد می شود. سپس طرح بندی و کار طراحی انجام می شود. در این مرحله می توان چندین خروجی را ایجاد کرد.

درباره عملکرد بایگانی ریلی  بیشتر بدانید.

به عنوان مثال، با استفاده از چاپگر متصل به کامپیوتر، می توان آن را به کاغذ منتقل کرد. و یا می توان آن را به انواع الکترونیکی قابل حمل مانند یک دیسک تکان دهنده و دیسک نوری تبدیل کرده و یا در اینترنت جاسازی شده است.

درباره کمد کشویی بایگانی  شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

برای حذف برخی از فرایندهای لیتوگرافی سنتی، مانند تولید عکس و فیلم، می توان از فیلم ساخته شود، پس از مونتاژ و کپی کردن روی، آن را به چاپخانه برای چاپ منتقل کرد. حتی با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال مدرن، خروجی را می توان به طور مستقیم به ماشین چاپ بدون فرایند لیتوگرافی منتقل کرد.

همچنین مقاله  مراکز آرشیو در ایران را مطالعه کنید.

چاپگرهای خاصی وجود دارند که به کامپیوتر متصل می شوند و پس از دریافت سفارش، کار چاپ و اتصال، تعداد الزامات را شروع می کند. به این ترتیب، علاوه بر کاهش هزینه، کیفیت و سرعت چاپ نیز بسیار افزایش می یابد.

درباره تفاوت قفسه بایگانی  و قفسه بایگانی ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

با استفاده از تجهیزات نشر دسکتاپ، ناشران کتاب ها، مجلات و خبرنامه می توانند ناشران و سازمان ها را با کم هزینه و سرعت انتشار دهند. مراکز دولتی و خصوصی، و همچنین موسسات علمی، فرهنگی، آموزشی و دانشگاهی می توانند از آن برای تولید گزارش های علمی، فنی و سایرین استفاده کنند. مزایای فوق، همراه با دسترسی مردم به تجهیزات چاپ و نشر دسکتاپ و سهولت استفاده، به خودی خود آشکار شده است.

درباره تفاوت کمد کتابخانه و کمد کتابخانه ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

این بدان معنی است که بسیاری از افراد، محققان، نویسندگان، سازمان ها و شرکت های غیر انتفاعی می توانند کار خود را با کم هزینه و کیفیت انتشار دهند. انتشارات الکترونیکی، نشر اینترنت و انتشار چندرسانه ای از اصطلاحات جدیدتر که بعد از انتشار منتشر شد. بر خلاف نشر دسکتاپ، خروجی کاغذ و کاغذ بیشتری است، خروجی این نوع فقط الکترونیکی است.

 

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع: www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *