مقالات بایگانی اسناد

فایل ریلی

تولیدکننده فایل ریلی

 

همانطور که از این نام پیداست، سیستم فایل ریلی به لطف طراحی انعطاف پذیرش، می تواند کمدها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل و جابه جا کند. فایل های ریلی می توانند جمع شوند یا به یکدیگر متصل شوند و در صورت نیاز، مجدداً در راهروهای موقت از هم جدا شوند. استفاده از فایل ریلی می تواند به صرفه جویی در 50٪ از کل فضای طبقه شما کمک کند که بتوانید یک اتاق ملاقات موقت یا هر هدفی که در ذهن دارید را اجرا نمایید.

 

فایل ریلی چگونه کار می کند؟

فایل ریلی می تواند به دو طریق کار کند:

هر فایل روی پایه هایی نصب شده است که روی ریل های تعبیه شده در کف قرار دارند
یا می توانند در بالای کف قبلی که در حال حاضر قرار دارند بنشینید. حالت دوم اغلب نیاز به یک عرشه دارد که در حدود 1 تا 3 اینچ از کف بلند می شود. (نرده ها بالای سر عرشه قرار می گیرند)

حرکت فایل ریلی چگونه است؟

هنگامی که فضای کافی در محیط اداری وجود ندارد، استفاده از فایل های ریلی نیز گزینه های بسیار خوبی برای کمدهای دیواریی هستند که شما ناچارید آن ها را با چکش زدن یا پیچ خوردن به سطح کف زمین متصل نمایید. اگر بخواهید تصمیم بگیرید آن را جدا کنید یا به مکان دیگری منتقل کنید، حفره های ناخوشایندی روی کف زمین باقی می گذارد. حرکت فایل ریلی همچنین به شما امکان می دهد قفسه های کف به سقف خود را بهتر تنظیم مجدد کنید.

 

فایل ریلی

 

انتخاب شرکت تولید کننده فایل ریلی

با توجه به این مقاله، شما باید با دقت تمام فایل ریلی که می خواهید برایتان نصب شود را انتخاب نمایید.

اطمینان حاصل کنید که یک شرکت تولید کننده فایل ریلی معتبر را پیدا کرده اید که می تواند مشاوره حرفه ای و صحیحی را ارائه دهد و از خرید کمد بایگانی مورد نیاز دفاتر خاص شما به طور صحیح اطمینان حاصل کند. شرکت های ارائه دهنده این نوع نصب فایل ریلی می توانند طیف کاملی از خدمات را ارائه دهند که شامل خدمات مشاوره، طراحی، ارزیابی ریسک، ساخت و نصب با نگهداری مداوم است.

 

شرکت هایی مانند شرکت اوژن سیستم جهان، می توانند همه چیز را از کمدهای تشکیل دهنده دوار گرفته تا گزینه های کارآمد ذخیره سازی و نگهداری اشیای موزه را به شما ارائه دهند. قابلیت اطمینان از شرکت تولید کننده فایل ریلی انتخابی شما تعیین خواهد کرد که محصول نهایی تا چه اندازه برای شما مؤثر و ماندگار خواهد بود.

تولیدکننده فایل ریلی

 

مزایای فایل ریلی اداری

اکنون ادارات چندین دهه است که از فایل ریلی یا کمدهای بایگانی ریلی بهره مند شده اند. فایل ریلی باعث ایجاد فضای بیشتر، بهبود بهره وری و افزایش ایمنی در محل کار شما می شود.

پس از گذشت بیش از 40 سال تکامل و نبوغ، کمدهای فایل ریلی بسیار پیشرفت کرده اند و به شما امکان استفاده از مزیت ذخیره سازی مورد علاقه تان را برای بهره وری حداکثری از فضای دفترتان را می دهد.

 

در اینجا 8 دلیل برای مفید بودن استفاده از فایل ریلی در محل کار دفتر یا اداره آورده شده است:

 

1. افزایش راندمان فضا

با به دست آوردن 100٪ بیشتر ظرفیت ذخیره سازی یا با کاهش 50٪ ردپای ذخیره خود، از فضای فعلی دفتر خود بیشتر استفاده کنید. فایل ریلی این امکان را می دهد که در مقایسه با کمدهای دیواری یا کمدهای اداری که فضای زیادی را اشغال می کنند، ظرفیت ذخیره سازی شما را به 300٪ افزایش دهد.

 

2. افزایش رشد موثر

کمدهای بایگانی فایل ریلی اکنون جایگزین روش های قدیمی دستی می شود زیرا مزایای طولانی مدت زیادی را برای ذخیره سازی انواع اسناد و مدارک ارائه می دهد. این سیستم های الکترونیکی ریلی بالاترین تراکم ذخیره سازی (گاهی اوقات بیش از 50٪ سیستم های دستی) را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند برنامه ریزی برای گسترش کوتاه مدت یا بلند مدت در فضاهای موجود داشته باشید.

 

3. قابلیت تنظیم ذخیره سازی و نگهداری

سیستم های فایل ریلی الکترونیکی می توانند متناسب با نیازهای انبار شخصی شما تنظیم شوند. این که آیا شما در حال ذخیره جعبه های بزرگ یا پوشه های پرونده هستید، استفاده از فایل ریلی یک گزینه مناسب می باشد. کمدهای عمیق و پایه های ریلی سنگین می توانند هر جعبه بزرگ یا بار سنگینی را تحمل کنند، در حالی که اندازه گیری های از پیش تنظیم شده امکان ذخیره سازی کامل از الزامات تشکیل پرونده شما را فراهم می کند.

 

4. بهره وری بهبود یافته

شما و کسانی که فضای ذخیره سازی دفتر خود را با آنها به اشتراک می گذارید ، می توانید مواد ذخیره شده را به سرعت پیدا کنید ، و وقت خود را برای کارهای مهم روزانه آزاد کنید.

 

5. افزایش امنیت ذخیره سازی

اگرچه دستگاه های قفل دار در هر سیستم ذخیره سازی متحرک در دسترس هستند، سیستم های قفسه بندی الکترونیکی ریلی از طریق ویژگی های ایمنی الکترونیکی یا کنترل رمزگذاری شده پین ​​دسترسی از راه دور بهترین امنیت سیستم را به شما ارائه می دهند. این شرایط تضمین می کند که فقط کسی که دارای اقتدار مناسب باشد می تواند راهرویی را باز کنند و به ذخایر دسترسی داشته باشند.

 

6. محیط ایمن تر

در سیستم های بایگانی فایل ریلی الکترونیکی می توان با خیال راحت بارهای سنگین را از طریق ورودی الکترونیکی جابجا کرد. این سیستم های ذخیره سازی بیشترین گزینه ها را برای محافظت از کاربران و مواد ذخیره شده ارائه می دهند.

 

7. طرح های رنگی دفتر

با داشتن رنگ های مختلف برای جلوی قفسه بندی الکترونیکی و فایل ریلی، قفسه بندی می تواند به صورت کدگذاری شده باشد تا با دکور اداری و رنگ های شرکتی شرکت مطابقت و تلفیق شود.

 

8. مقرون به صرفه

هنگام مقایسه سیستم کمدهای اداری سنتی با سیستم ذخیره سازی فایل ریلی، فایل ریلی می تواند فضای بیشتری را در همان فضای با هزینه مشابه ذخیره کند، یا ضمن افزایش مقدار فضای کف آزاد، فضای ذخیره مشابه را با هزینه بسیار کمتری برای شما فراهم کند.

 

فایل ریلی

 

یک مثال از کارکرد فایل بایگانی ریلی

مثلاً در مورد یک منطقه معمولی از قفسه استاتیک فکر کنید، مثلا یک کتابخانه. در بین فایل کتابخانه ریلی، راهروهای جداگانه ای وجود دارد که مراجعان می توانند از طریق آن بگردند و کتاب ها را انتخاب کنند. این راهروها در عین حال که برای کتابداران لازم است، در واقع فضایی هدر می رود که می تواند کتاب های بیشتری را ذخیره کند یا از راه های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

حال تصور کنید که می توانید آن قفسه های کتابخانه ایستا را روی واگن های متحرک قرار دهید که می توانند برای ایجاد یک فضای متراکم جمع شوند، اما هنوز هم می توانید هر زمان که بخواهید کمدها را جا به جا کنید. فضایی که از فشردن آن راهروها صرفه جویی می کنید، فضای اضافی به شما می دهد. مکان های مطالعه اضافی، آزمایشگاه رایانه، یک کلاس مشترک یا یک کافه. همه این کارها بدون ساخت و ساز جدید یا نوسازی امکان پذیر است که در تصویر بالا می توانید مشاهده نمایید.

 

منبع: www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *