مقالات بایگانی اسناد

روش های ساماندهی کتابخانه محتوای سازمانی

تولیدکننده سیستم بایگانی ریلی

سازماندهی کتابخانه

 

تجارت شما ممکن است غرق در محتوای استثنایی بازاریابی باشد، اما بدون داشتن کتابخانه محتوا، شما حتی این را نمی دانید که مشکل بسیاری از تیم های بازاریابی این است که آن ها تمام وقت خود را صرف جستجوی محتوا به جای سازماندهی آنچه دارند و ایجاد کتابخانه محتوا می کنند.

درباره عملکرد بایگانی ریلی  بیشتر بدانید.

کتابخانه محتوا مجموعه ای از محتوای از پیش تأیید شده است که در هر زمان می توانید از آن استفاده کنید. این مجموعه ای از مقالات، فیلم ها، تصاویر، مطالعات موردی، زیرنویس ها، وبلاگ ها و موضوعاتی است که روند ایجاد محتوا را ساده می کند، زیرا آنها قبلاً مورد بررسی، ویرایش و آماده سازی قرار گرفته اند. این یک مرکز بازاریابی و رسانه ای است که همه در یک صفحه قرار دارد و برای فروش و تکرار بازاریابی ایده آل است.

یک کتابخانه محتوای سازمان یافته می تواند به ساده سازی جریان کار شما کمک کند، در وقت شما صرفه جویی کرده و به شما امکان می دهد پست ها را به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

درباره تفاوت قفسه بایگانی  و قفسه بایگانی ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

چگونه به سازماندهی کتابخانه محتوای خود و افزایش ظرفیت ذخیره سازی می پردازید؟

1. دسترسی

کتابخانه ای که کارت کتابخانه را ارائه نمی دهد، فایده ای ندارد و کتابخانه محتوایی که فقط برای چند نفر قابل دسترسی است یا در رایانه شخصی ذخیره می شود، هم به همین ترتیب است. کتابخانه محتوا باید برای همه کسانی که نیاز به دسترسی به آن دارند قابل دسترسی باشد.

برای این کار، راه اندازی درایو مشترک در Dropbox ، Google Drive ، Basecamp یا از طریق CMS خود را در نظر بگیرید. از هر پلتفرم آنلاین که در حال حاضر استفاده می کنید جایی است که باید کتابخانه محتوای خود را ذخیره کرده و دسترسی به افراد مرتبط را فراهم کنید.

یافتن کتابخانه محتوا باید آسان باشد، بنابراین افراد وقت خود را برای جستجو تلف نمی کنند و تیم بازاریابی شما هنگام بارگذاری محتوای جدید تنبل نمی شود. هرچه كتابخانه در دسترس تر باشد، احتمال استفاده خوب از آن بیشتر است.

درباره تفاوت قفسه کتابخانه و قفسه کتابخانه ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

فقط به یاد داشته باشید که تیم بازاریابی شما تنها کسی نیست که می تواند از کتابخانه شما ارزش کسب کند. در بسیاری از موارد، تکرارهای فروش همچنین می توانند سود زیادی در یک کتابخانه محتوا پیدا کنند. آنها می توانند با نشان دادن اعتبار و اقتدار شرکت شما، از محتوای ارزشمندی برای کمک به مشتری استفاده کنند. دسترسی به کتابخانه همچنین تیم فروش شما را از آخرین تلاش های بازاریابی به روز نگه می دارد، بنابراین در صورتی که این موضوع در هنگام صحبت با مشتری مطرح شود و سوالاتی از او پرسیده شود، تیم فروش می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند و چگونه پاسخ دادن این تضمین می کند که همه تیم ها به طور یکپارچه به منظور منافع سازمان همکاری می کنند.

 

2. ایجاد دسته ها و محتوای برچسب

شما بدون فهرست کارت از کتابخانه بازدید نمی کنید، پس چرا باید خواسته و ناخواسته کتابخانه محتوای شما را جمع کرد؟ 50٪ از بازاریابان تولید محتوای کافی را به عنوان چالش اصلی عنوان می کنند و این به این دلیل است که بسیاری از بازاریابان احساس می کنند محتوای زیادی برای مرتب سازی وجود دارد و زمانبر است. اما یک کتابخانه محتوای سازمان یافته با دسته ها و برچسب ها می تواند همه این ها را تغییر دهد.

ایجاد دسته ها و برچسب گذاری در طولانی مدت و کوتاه مدت باعث صرفه جویی در وقت می شود. دسترسی مستقیم به نوع محتوای مورد نظر شما با موضوع مورد علاقه و همچنین استفاده مجدد از محتوای بعدی که باعث صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری می شود را آسان تر می کند.

نکته اصلی این است که تا حد ممکن خاص و منطقی باشید. دسته ها را به شکلی تجزیه کنید که پیدا کردن آن بسیار مفید و آسان باشد. به عنوان مثال، مراحل قیف بازاریابی و موارد دیگر.

درباره قفسه بایگانی کشویی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

در اینجا چند ایده سازمانی برای شروع وجود دارد:
ایجاد پوشه ها: پوشه ها بزرگ ترین ویژگی سازمان شما هستند. در CMS خود به دنبال افزونه هایی برای افزودن پوشه به کتابخانه رسانه خود باشید.

از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید: در عنوان ذخیره شده ویدیو، مقاله، وبلاگ یا تصویر شامل کلمات کلیدی در مورد موضوع، مکان، تاریخ و موارد دیگر است.

به وضوح برچسب زدن هر مورد: شرح محتوا و کلمات کلیدی را در برچسب قرار دهید.

در اینجا مثالی از سازماندهی محتوا در Dropbox وجود دارد. ابتدا محتوا براساس پوشه بر اساس مشتری تقسیم می شود. سپس، در داخل هر پوشه مشتری، پوشه های اضافی برای پروژه وجود دارد که محتوای آن متعلق به کسی است. سرانجام، نام محتوای ذخیره شده بسیار قابل توضیح است.

 

3. تمیز کردن

همچنین می خواهید مطمئن شوید که کتابخانه محتوای شما با ناخواسته های بی فایده پر نشده است. از نسخه های تکراری، محتوای بی ربط قدیمی و ایده هایی که تمام نشده اند خلاص شوید. فقط مراقب باشید تصاویر یا پرونده های مورد استفاده در سایت شما حذف نشوند. شما باید اینها را نگه دارید.

خبر خوب این است که سازمان می تواند از همه این مشکلات مراقبت کند. کپی ها اغلب ایجاد می شوند زیرا یافتن محتوا آسان نبود. بنابراین، یک کتابخانه محتوای سازمان یافته می تواند این مشکل را برطرف کند!

 

همچنین مقاله قفسه بندی کتابخانه دانشگاه ها و مدارس را مطالعه کنید.

4. ابزاری برای منظم نگه داشتن شما

از اجرای ابزاری که برای کمک به شما در سازماندهی طراحی شده اند ، نترسید. ابزارهای مختلفی برای برنامه ریزی، برنامه های نوت بوک و موارد دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند تمام مطالب خود را پیگیری کنید.

به عنوان مثال ، Hootsuite ابزاری مناسب برای برنامه ریزی برای جمع آوری و سازماندهی کلیه محتوای رسانه های اجتماعی شما است. Enhanced Media Library افزونه ای است که روش بهتری برای مدیریت کتابخانه رسانه WordPress شما در وب سایت شما ارائه می دهد.

یا حتی می توانید از ابزاری مانند Wochit که قبلاً یک کتابخانه رسانه ای سازمان یافته در وب سایت خود با فیلم ها ، تصاویر و گیف هایی که قبلاً براساس موضوع، سبک، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر سازمان یافته اند، استفاده کنید.

 

5. بازخورد دریافت کنید

سرانجام، تا زمانی که با بقیه شرکت خود صحبت نکنید، تصور نکنید که مجموعه کتابخانه شما کاملاً تنظیم شده است. آیا مطمئن هستید که کتابخانه به راحتی قابل دسترسی و پیدا است؟ از هر کس در سازمان خود بپرسید که درباره مکان ، سازمان و ابزارهای استفاده شده چه نظری دارند. سپس، وقتی بازخورد دریافت کردید، تغییراتی ایجاد کنید.

کتابخانه محتوا باید یک ساختار سیال باشد که شما به طور منظم آن را به روز می کنید و هر روز، هر چند ساعتی، از آن استفاده می کنید. هرچه زمان بیشتری برای ساختن یک کتابخانه سازمان یافته صرف کنید، زمان کمتری برای فرآیند بازاریابی محتوای شما خواهد بود و استفاده مجدد از محتوای عالی در آینده آسان تر خواهد بود. این برای صرفه جویی در وقت، سردرد و دلار بسیار ارزشمند است.

اوژن سیستم جهان بزرگ ترین شرکت تولید کننده قفسه کتابخانه می تواند شما را در ساماندهی انواع کتابخانه ی سازمان شما یاری رساند.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع: https://www.wochit.com/blog/how-to-organize-your-content-library/

www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *