مقالات بایگانی اسناد

مزیت استفاده از قفسه کتابخانه فلزی متحرک در کتابخانه دانشگاه

قفسه بایگانی برای کتابخانه دانشگاه

قفسه کتابخانه فلزی متحرک در کتابخانه دانشگاه

استفاده از حداکثر فضای موجود در بسیاری از تنظیمات مهم است، اما برای کتابخانه ای که می خواهد طیف گسترده ای از ادبیات و رسانه ها را ارائه دهد، بسیار مهم تر است. استفاده از قفسه کتابخانه فلزی یا همان قفسه بندی کتابخانه قابلیتی است که حتی با رشد رسانه های دیجیتال و آنلاین به آن نیاز داریم.

می توانیم بگوییم که با قفسه کتابخانه فلزی تقریباً در نیمی از فضای کتابخانه صرفه جویی می شود. برای استفاده هرچه بیشتر از این فضا، بسیاری از کتابخانه ها به سراغ قفسه های جمع و جور برای ذخیره کتاب، ژورنال، مجله،CD و DVD از جمله موارد دیگری می روند.

درباره عملکرد بایگانی ریلی  بیشتر بدانید.

وقتی به قفسه کتابخانه فلزی دانشگاه خود نگاه می کنید، چه چیزی می بینید؟

آیا پاسخ، شامل کتاب ها و سایر مطالب یادگیری است که روی گاری ها انباشته شده و در راهروها انباشته شده است؟ یا شاید دانشجویان در تلاشند تا فضاهای آرام و در دسترس را برای نشستن و مطالعه پیدا کنند؟

درباره تفاوت قفسه بایگانی  و قفسه بایگانی ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

برای بسیاری از قفسه کتابخانه فلزی دانشگاه ها، این واقعیتی است که وجود دارد. مجموعه های دائماً در حال رشد کتاب و انبوه جمعیت دانشجویان می تواند همگامی و مشارکت با کارمندان کتابخانه را غیرممکن سازد.

این قفسه کتابخانه فلزی می تواند به سرعت تحت تأثیر حجم گسترده مطالب آموزشی قرار بگیرد و برداشتن نسخه های قدیمی از قفسه ها را تا حدی مشکل را کند. این اسناد و کتاب های بایگانی شده را در طول سال ها می توان در کجا نگهداری کرد، تا در شرایط مطلوبی باقی بماند و برای دانشجویان و اساتید قابل دسترسی باشد؟

دانش آموزان همچنین برای تحصیل به فضاهای آرام و راحت و همچنین مکان هایی برای ملاقات و همکاری با همسالان خود نیاز دارند. اما هنگامی که بیشتر فضای موجود به قفسه کتابخانه فلزی برای ذخیره کتاب استفاده می شود، این مناطق مطالعه و ملاقات ممکن است کمیاب شود.

درباره تفاوت قفسه کتابخانه و قفسه کتابخانه ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

با توجه به همه این نیازها و کاربردهای متنوع، مدیران دانشگاه ها چگونه می توانند از فضای موجود در کتابخانه های دانشگاه خود حداکثر استفاده را ببرند؟ پاسخ ساده است! آن ها باید با راه حل های ذخیره سازی خود خلاقیت ایجاد کنند.

 

قفسه بایگانی برای کتابخانه دانشگاه

 

مشاوره رایگان جهت افزایش فضای بایگانی و کاهش هزینه مختص فضای شما

با کارشناسان ما (اوژن) تماس بگیرید تا درباره افزایش فضای مفید و کاهش هزینه‌ها با استفاده از سیستم بایگانی ریلی اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

021-88309044

مشاوره رایگان

افزایش فضای بایگانی، کاهش هزینه

مختص فضای شما

 

قفسه کتابخانه فلزی متحرک در کتابخانه دانشگاه

قفسه کتابخانه فلزی متحرک با تراکم بالا

قفسه کتابخانه متحرک با چگالی بالا یک راه حل ایده آل برای کتابخانه های دانشگاه ها و سازمان ها است که به دنبال فضای ذخیره سازی بهینه برای مجموعه های در حال رشد خود هستند. با نصب واحدهای قفسه بندی بر روی کمدها و سیستم ریلی، نیاز به راهروهای ثابت برطرف می شود. این فضای کف مورد نیاز را به حداقل می رساند و اجازه می دهد تا از واحدهای قفسه بندی کتابخانه بیشتر در یک منطقه جمع و جور استفاده شود.

با به روزرسانی قفسه کتابخانه فلزی خود با واحدهای قفسه بندی متحرک، می توانید قفسه های خود را با مجموعه بزرگ تری از کتاب ها و سایر مطالب برای دسترسی دانشجویان و اساتید خود ذخیره کنید. این واحدها همچنین گزینه مناسبی برای مجموعه های بایگانی خارج از سایت هستند.

بهینه سازی فضای ذخیره سازی موجود در کتابخانه دانشگاه شما نه تنها باعث کاهش شلوغی و بهبود دسترسی به مطالب یادگیری می شود، بلکه فضای کف را که می تواند توسط دانشجویان برای مطالعه و همکاری استفاده شود آزاد می کند.

این واحد قفسه های متحرک برای رشد و تکامل همراه با کتابخانه شما طراحی شده اند و به راحتی و با تغییر نیازهای دانشگاه در طول سال ها، دوباره جابجا می شوند. با این راه حل ذخیره سازی بسیار سازگار، قفسه کتابخانه فلزی دانشگاه خود را برای ادامه رشد در آینده آماده کنید و قابلیت دسترسی مجموعه های فعلی خود را بهبود ببخشید.

درباره کمد کشویی بایگانی  شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

مزایای صرفه جویی در فضای کتابخانه

قفسه کتابخانه یا قفسه کتابخانه فلزی متحرک، همانطور که از نامش پیداست، به شما امکان را می دهد که کتاب های بیشتری را در فضای کمتری ذخیره کنید. اگر می خواهید کتابخانه خود را گسترش دهید، احتمالاً یک کافه، مکان های همکاری، ایستگاه های چندرسانه ای، صندوق های مطالعه یا ایستگاه های رایانه ای اضافه کنید، قفسه بندی متحرک می تواند به شما در تحکیم فضای ذخیره سازی و استفاده بهینه از فضای شما کمک کند. قفسه بندی متحرک کتابخانه حتی می تواند تا دو برابر میزان ذخیره شما در هر فوت مربع برسد. همچنین می توانید قفسه بندی جمع و جوری را برای مناطقی که مشتریان و دانش آموزان در حالی که وقت خود را در کتابخانه می گذرانند ذخیره کنند، در نظر بگیرید و به شما بهره کامل را می دهد.

مزایای صرفه جویی در هزینه کتابخانه

اگر در حال بازسازی یا ساخت کتابخانه جدید هستید، استفاده از قفسه کتابخانه فلزی متحرک می تواند در را برای مزایای صرفه جویی در هزینه باز کند که در غیر این صورت دشوار یا غیرممکن است. شما می توانید با ساخت کوچکتر و استفاده از روش های ذخیره سازی کارآمد، هزینه های ساخت خود را هنگام ساخت یک مرکز جدید پایین نگه دارید. داشتن فضای کوچکتر، با کارایی کارآمدتر، از هزینه های کمتری در بهره برداری و انرژی نیز بهره مند می شود.

مزایای محیطی کتابخانه

هنگامی که با قفسه فلزی کتابخانه متحرک نیازهای فضای خود را کاهش می دهید، می توانید مصرف انرژی خود را کاهش دهید. قفسه بندی جمع و جور می تواند جنبه حیاتی استراتژی های صرفه جویی در انرژی باشد، زیرا استفاده از فضای کم به معنای ساخت یک ساختمان بالقوه کوچکتر، عدم نیاز به گسترش و گرم کردن و روشنایی فضای کمتر است.

ذخیره سازی کتاب ها بیشترین فضای کتابخانه را مصرف می کند که می توانید فضای ممتازی که می خواهید را استفاده کنید. روی آوردن به تعادل قفسه کتابخانه فلزی متحرک، جمع و جور و سازماندهی خلاقانه می تواند به شما کمک کند از این فضا استفاده کرده و همچنان کتابخانه ای کاملاً در دسترس را حفظ کنید.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *