مقالات نگهداری کالا

همه چیز درباره قفسه انبار صنعتی موبایل رک

قفسه بندی موبایل رک در انبار

قفسه بندی موبایل رک در انبار

 

قفسه بندی موبایل رک در انبار

سیستم قفسه بندی موبایل رک، یکی از انواع سیستم های قفسه بندی انبار است که از تکنولوژی سیال بودن بهره مند شده است و یکی از پیشرفته ترین سیستم های قفسه بندی موبایل صنعتی است. با توجه به اینکه امروزه، فضای انبار به عنوان سرمایه ایی با ارزش در کسب و کارها محسوب می شود. استفاده از سیستم های موبایل رک می تواند تا حدود زیادی در استفاده از فضای انبار از 45 درصد تا 75 درصد و بسته به انباری که دارید تا 255% صرفه جویی ایجاد کند.

 

سیستم کارکردی قفسه بندی موبایل رک

سیستم های قفسه بندی موبایل رک، از واحدهای قفسه بندی پالت راک تشکیل شده است که در قفسه بندی انبار روی ریل ها قرار می گیرند. این ویژگی به قفسه ها، اجازه ی حرکت روی ریل ها را می دهد. به این ترتیب زمانی که با قفسه ایی خاص سر و کار دارید، فقط کافیست که با فشردن دکمه ایی قفسه ها را جابجا کنید و به آن قفسه مورد نظر دسترسی داشته باشید.

سیستم قفسه بندی متحرک در مکان هایی که فضای نگهداری کالا، بسیار با ارزش است بسیار کاربردی است. به عنوان مثال در سردخانه ها استفاده از چنین سیستمی بسیار کاربردی می باشد.

 

مزیت های استفاده از قفسه بندی موبایل رک

قفسه بندی موبایل رک

مقیاس پذیری

همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، سیستم قفسه بندی موبایل رک می تواند با کسب و کار شما رشد کند و محیط اداری یا انبار شما را بدون نیاز به فضای گران تری بهینه کند.

 

به حداکثر رساندن فضای موجود

سیستم‌های قفسه‌بندی متحرک به یکی از ضروری‌ترین سیستم‌های ذخیره‌سازی با تراکم بالا تبدیل شده‌اند، به‌ویژه در جاهایی که فضای کف زیادی وجود ندارد، مانند واحدها و انبارها. این سیستم نه تنها می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، بلکه می تواند فضای کف را برای ظرفیت ذخیره سازی بیشتر یا فضای پرسنل آزاد کند.

 

همه کاره برای هر بخش

بسیاری از مشتریان ما در ایران و خارج از ایران هستند که سیستم های قفسه سیار غلتکی را طراحی و به آن ها عرضه کرده ایم. شامل حسابداران، داروسازان، پتروشیمی، نفت، گاز، مخابرات، وکلا، NHS و محل های خرده فروشی پشت خانه/ انبار هستند، برای این مشتریان، ذخیره سازی فایل ها و محصولات باید در منطقه مشخص شده به حداکثر برسد. این جایی است که راه حل های ذخیره سازی موبایل ما، در مقایسه با معمولی، کار می کنند.

 

سیستم قفسه انعطاف پذیر برای کالاهای بزرگ و سنگین

قفسه‌های موبایل رک راه‌حل ایده‌آلی برای نگهداری کالاهای بزرگ یا سنگین هستند. آنها قادر به تحمل بارهای سنگین هستند، همچنین یک راه حل ذخیره سازی فوق العاده فشرده هستند. هر سیستم رک موبایل مجهز به یک سیستم کنترل مدرن است. مفهوم مدولار شما را قادر می سازد تا سیستم کاملی را برای خواسته ها و نیازهای فردی خود ایجاد کنید. با سازماندهی مجدد راهروهای قفسه در مناطقی برای تدارکات و سایر عملکردها، قفسه های موبایل فضای جدیدی در فضا ایجاد می کنند و به طور موثر قابلیت های ذخیره سازی شما را بهینه می کنند.

 

ایده آل برای استفاده در انبار سرد

ترکیب قفسه‌های موبایل اوژن سیستم جهان با انتقال تخصص سیستم‌ها، درایوهای الکتریکی قدرتمند و پیکربندی‌های موثر سیستم، راه‌حل‌های ما را به اولین انتخاب برای انبارهای انجماد عمیق تبدیل می‌کند.

 

کار ایمن و بدون حادثه

قفسه‌های پالت سیار مجهز به سوئیچ‌های توقف اضطراری، موانع دسترسی فوتوالکتریک، سیستم‌های آزادسازی دستی، سنسورهای مجاورت و همچنین موانع ایمنی فوتوالکتریک هستند. در نتیجه، راه‌حل‌های قفسه موبایل ما کمک مهمی به محیط کاری کاملاً بدون تصادف و بدون تصادف در انبار شما می‌کنند.

 

سیستم های کنترل هوشمند

هر سیستم رک موبایل مجهز به یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی مدرن (PLC) با ویژگی های ایمنی یکپارچه است. مفهوم مدولار شما را قادر می سازد تا سیستم کاملی را برای خواسته ها و نیازهای فردی خود ایجاد کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *